Що таке репост і як він працює у соцмережах

Не всі користувачі інтернету знають значення слова «репост». Хоча це слово досить популярне серед тих, хто часто користується соцмережами. У статті розглянемо, що таке репост, навіщо він потрібен та як його зробити.

Зміст

Що таке репост

Репост — це одна з активних дій, які користувачі виконують у соціальних мережах. Якщо вам сподобалася чиясь публікація, відео, фото, ви можете зберегти їх у своєму акаунті, опублікувати у своїх тимчасових розповідях чи надіслати іншим користувачам в особистих повідомленнях. Крім того, деякі соцмережі дозволяють зберігати на своїх сторінках матеріал зі сторонніх ресурсів (сайтів).

Навіщо потрібні репости та хто їх робить

Чим більше користувачів поділилися вашою публікацією чи історією, тим більше інших користувачів їх побачать. У такий спосіб просувається ваша сторінка: вона отримує більше охоплення, алгоритми соцмережі показує надалі ваші публікації більшій кількості інших користувачів. Охоплення вашої публікації вимірюється показником кількості людей, які поділилися вашим контентом.

Щоб користувачі охоче ділилися вашою інформацією зі своїми підписниками чи друзями соцмережі, ваші публікації мають бути цікавими та нести певну користь людям. Таким чином, алгоритм просування будь-якого акаунту у соціальних мережах має такі закономірності:

  • Ви створюєте цікавий та корисний контент і публікуєте у своїй стрічці.
  • Чим цікавіша та корисніша інформація, тим більше відгуку вона має серед ваших підписників, і тим більше людей хоче нею поділися (зберегти у своєму акаунті).
  • Чим більше людей робить репости ваших публікацій, тим більше інших підписників  бачать надалі ваші публікації.
  • Чим більше інших підписників бачить ваші пости, тим популярнішим є ваш акаунт.

Чим відрізняється пост від репосту

Пост (публікація) — це певне повідомлення, написане в соцмережі, блозі чи на форумі. А репост — це дослівне цитування посту з посиланням джерело. Пост, розміщений на конкретній сторінці автора, є унікальним за своїм змістом. Одна й та сама публікація може мати необмежену кількість репостів. Навіть якщо користувач закриває функцію репосту на своїй сторінці, інші користувачі можуть просто скопіювати унікальний текст публікації та викласти у своєму акаунті. І це також буде репост. У такому випадку той, хто копіює оригінальний текст на свою сторінку має вказувати джерело або посилання на автора тексту.

Як зробити репост публікації

Зробити репост дуже легко, потрібно лише знати певні правила тієї соціальної платформи, на якій ви збираєтеся це робити.

Репост у своїй стрічці

Зазвичай, у соціальних мережах під кожною публікацією є відповідна позначка, яка дозволяє вибрати місце, де б ви хотіли розмістити репост. Якщо ви вибираєте функцію розміщення повідомлення у вашій стрічці, то воно відразу з’явиться на вашій сторінці, і ваші підписники бачитимуть, що ви ним поділилися.

Репост у спільноті

Щоб розмістити цікаву для вас публікацію у якійсь спільноті, потрібно вибрати відповідну функцію. Репост, який озробили у певній групі, бачитимуть учасниками цієї спільноти.

В розповіді (сторіс)

Функція доступна у всіх соціальних мережах, де є тимчасові історії. Натисніть «Поділитися у своїй розповіді», і ця публікація буде відображатися у ваших сторіс 24 години.

Як прибрати репост зі своєї сторінки

Репост зі сторінки можна видалити так само, як і будь-яку публікацію. Скористайтеся кнопкою «Видалити».

Як дізнатися, хто зробив репост вашого повідомлення

Кожна публікація містить спеціальні кнопки, які показують кількість уподобань та кількість людей, які поділилися вашим постом. У багатьох соцмережах можна переглянути список цих людей та перейти на їхні сторінки.

Як відстежувати репости

Репости можна відстежувати самостійно, переглядаючи параметри публікації або за допомогою програми API (програмного інтерфейсу програми). На сервері будь-якої соцмережі зберігаються дані, на які можна робити запит за допомогою спеціальних програм. Користувач отримає сповіщення про те, що його контентом поділилися.

Що таке максимальний репост

Це прохання користувача розповсюдити інформацію у мережі. Кожен зроблений репост показує публікацію більшій кількості людей. Серед цих користувачів напевне можуть бути ті, хто можу посприяти ситуації, про яку йде мова у публікації. Найчастіше прохання зробити максимальний репост висловлюють ті, хто просить термінову та важливу допомогу. Користувачам нескладно репостнути таке повідомлення, а той, хто потребує допомоги, може її отримати.

Як заробити на репостах

На репостах можна заробити. Однак про великі гроші годі й мріяти. Такий дохід, скоріше, буде додатковим і підходить для тих, хто вже має основний. На певних сайтах можна отримати гроші за копіювання інформації та розміщення її на своїй сторінці. Ось кілька сервісів, де можна отримати невеликий прибуток за репост:

  • LikesRock.
  • CashBox.ru.
  • QComment.

Як зробити репост у соціальних мережах

У соціальних мережах користувачі постійно обмінюються інформацією та діляться різними публікаціями між собою. Розгляньмо, як це відбувається.

Інстаграм
Якщо вам сподобався допис в Інстаграмі, можна натиснути прапорець та зберегти у своєму профілі

Instagram

В Інстаграмі найпопулярнішим контентом є сторіси. Ними, так само як і публікаціями, можна поділитися. Є три способи зробити репост: надіслати у директ другові, репостнути у своїх розповідях, або відправити сторіс своїм друзям в інших месенджерах. Для цього можна скопіювати посилання або скористатися спеціальною кнопкою.

Щоб опублікувати сторіс у своїх розповідях, ви маєте бути позначені у ній автором. Тоді вам залишиться лише натиснути кнопку «Додати у своїй розповіді». Якщо автор сторіс вас не вказав, але ви дуже хочете поділитися цією інформацією, можна зробити скріншот екрану, а потім, за правилами соцмережі, відзначати в розповіді автора сторіс.

Твітер
Користувачі Twitter поширюють дописи за допомогою кнопки «Ретвітнути»

Twitter

У Твіттері ви знайдете позначку  «Ретвітнути». Щоб поділитися цим твітом, ви маєте натиснути під твітом цю кнопку. Так твіт з’явиться у вашій стрічці, і ваші підписники його побачать.

Фейсбук
Репост у соцмережі Facebook можна зробити за допомогою кнопки «Поширити»

Facebook

У Фейсбуці під публікацією є кнопка «Поширити». Тисніть кнопку та вибирайте один із запропонованих варіантів, де ви хочете розмістити репост: публічно, у новинах, месенджері, спільноті, власному профілі, профілі друга.

Телеграм
Як швидко переслати повідомлення у Телеграмі

Telegram

Щоб репостити публікації в Телеграмі своїм друзям, у месенджері є спеціальна кнопка. Якщо ви бажаєте скопіювати потрібний вам пост в інші соціальні мережі, можна або скопіювати на нього посилання та надіслати знайомим, або поширити за допомогою спеціальної позначки.

Репост: це добре чи погано

Для користувачів, які стежать за активністю на своїй сторінці, важливо знати, який матеріал подобається його підписникам. Тому дуже зручно, коли надходять повідомлення завдяки спеціальній програмі.

Адміністратори спільнот також раді, коли їхні публічні записи розповсюджують, що популяризує групу. Часто адміни вдаються до маркетингових хитрощів, пропонуючи передплатникам обов’язкову активність у вигляді репостів та лайків. Наприклад, користувач бачить картинку з двома популярними героями та написом «Подобається перший став лайк, другий — зроби репост». У такий спосіб ваші друзі та фоловери побачать ваші уподобання і зможуть також взяти участь в опитуванні. Також вони зможуть відвідати сторінку, де ви знайшли зображення, та передплатити її. Це і буде мережевим сарафанним радіо.

Висновок

Репост наразі не лише показник мережної активності, а й можливість отримати прибуток. Це реклама вашого продукту, бренду чи послуги. Так користувачі можуть залучити до себе потенційну аудиторію.

Написати відповідь:

Ваша електронна адреса не буде опублікована

Site Footer

Sliding Sidebar