Що таке хайп простими словами

Хайп сьогодні є ефективним інструментом для отримання швидкої слави та швидких грошей. А от чи знаєте ви, що означає це слово і як воно з’явилося в українській мові? Про це детальніше розкажемо далі.

Зміст

Що таке хайп

Хайп — це що таке

Поняття «хайп» прийшло до нас з англійської мови й перекладається як «галас». Хайп — агресивна та настирлива реклама, мета якої сформувати перевагу споживача. Це своєрідне привернення уваги до персони або до будь-якого продукту, такий собі медійний резонанс, який відгукнувся великій кількості людей.

Ловити хайп — що це означає у молодіжному сленгу?

Ловити хайп — це бути у моменті вершини популярності. Молодь вживає цей вислів, коли хтось стає відомим через якісь певні обставини чи завдяки якійсь темі.

Хайповий та хайпонути

«Хайповий» означає «популярний», а «хайпонути» — «прославитися, стати популярним, розкрученим та розпіареним».

Хто такі хайпожери та хайпери?

Хайпожери — це люди, які роздмухують скандал, підігрівають інтриги та плітки, щоб привернути увагу.

Хайперами називають тих, хто зараз ловить хайп, стали відомими внаслідок якоїсь події.

Хайп у рекламі

Де може трапитися хайп

Хайп зустрічається скрізь. Сьогодні методом хайпу користуються для просування онлайн маркетологи, зірки шоубізнесу, політики. Хайпові новини можна почути по телевізору, хайпонути можна на бігбордах та вуличній рекламі. Але найбільшим майданчиком хайпу на сьогодні є соцмережі. Будь-яке нововведення, гучна заява, «надреклама» є корисною для рекламодавця.

Хайп Макдональдс
Усе, що привертає увагу клієнта, дозволяє розширити цільову аудиторію, а значить — збільшити прибутки. Адже для підприємця важливо, щоб про його продукцію дізналося якнайбільше людей. Тому блогери, вайнери та інші зірки соцмереж будь-якими способами намагаються набрати собі більше передплатників для розкручування не тільки своєї персони, але й для бізнес-пропозицій.

У шоубізі існує велика конкуренція. Зірки змагаються між собою у тому, хто має яскравіший образ, хто знімає найзахоплюючі кліпи, у кого найцікавіше особисте життя. Це гарантує артистам те, що про них не забудуть, до них ходитимуть на концерти та купуватимуть їхні альбоми.

Проєкт Гриби

Види хайпу: запланований та незапланований

Сьогодні виділяють два види хайпу: запланований та незапланований. Тобто автори хайпу можуть розробити спеціальний план, за яким ніби популярність прийшла неочікувано. Прикладом такого хайпу є проєкт «Гриби», який співав пісню «Між нами тане лід…». Пісня стрімко увірвалася на перші рядки хітпарадів і певний час була досить популярною. Після того гурт не записав жодної пісні. Адже продюсери вирішили просто хайпонути один раз і перевірили, чи спрацює це все.

Руский корабль
Але бувають і такі випадки, коли людина може хайпонути зовсім неочікувано сама для себе. Таких прикладів дуже багато можна знайти після 24 лютого. Наприклад, вже в перший день війни один із прикордонників на о. Зміїний сказав ворожому кораблю відомі усім слова. Після того, як відео було оприлюднено у соцмережах, фраза стала хайповою, її підхопили не тільки прості українці, а й зірки, політики, маркетологи, бренди. Ця фраза звучала з найвищих світових трибун.

Найпопулярніші хайпи в історії

Гучною подією стали вибори президента Америки Дональда Трампа. Через поділ американців на два табори (ті хто за і проти) хайп став резонансною сенсацією.

Для популярного гурту 90-х «Тату» продюсер створив образ двох дівчат-лесбіянок та змушував їх цілуватися на концертах заради хайпу, все це сплановано для піару та розкручування музикантів.

З появою безлічі зірок на естраді, всі забули про Миколу Баскова та Пилипа Кіркорова. Тому вони випустили провокаційну пісню «Ібіца», в назві якої завуальовано нецензурну лайку. Після цього виконавці випустили новий трек «Вибачення за Ібіцу». Усі ці дії спрямовані на те, щоб люди про них говорили.

Швидко популярним став Хабі Лейм — італійський відеоблогер, який викриває дурні інтернет-лайфхаки, показуючи у роликах прості шляхи вирішення. Скандальна блогерка Інстасамка підтримує репутацію та постійно хайпіт на обманах та обдурюваннях своїх передплатників: організувала фейкове пограбування з викликом поліції та складанням протоколу, автокатастрофу, зливала інтимні листування та інформацію про себе в інтернет.

Кіт Степан із Салтівки

Хайпити можуть не лише люди

Хайпом можна назвати публічний скандал чи вірусний контент. По суті, це може бути все що завгодно. Головна його властивість — короткочасне залучення великої кількості тих, хто зацікавився. Популярність отримують як люди, так і тварини, предмети, вигадані герої.

Наприклад, після того, як Брітні Спірс лайкнула в Інстаграмі допис кота Степана з Харкова, його популярність стрімко зросла. До цього фото тварини іноді використовували в мемах. Але ще більшої слави салтівський кіт здобув після того, як йому вдалося вибратися з-під обстрілів на своїй рідній Салтівці на початку війни, дістатися Франції та започаткувати збір коштів на допомогу тваринам, постраждалим під час війни. Слава кота дійшла до того, що він отримав престижну світову блогерську премію. А з ним охоче фотографувалися світові кінозірки.

Хайпом став і спінер — розважальна іграшка, яка швидко обертається і нібито має заспокійливий ефект. Пізніше йому на зміну прийшли нові антистреси: поп-іт та симпл-димпл.
Ждун
Зображення скульптури голландської художниці Маргріт ван Бреворт «Ждун» миттєво розлетілася у мережі та стала номінальним. Незапланованим хайпом став мем про котів і Наташу, а також мем про рибов.

Що таке HYIP-проєкти

HYIP-проєкти — це шахрайські проєкти, метою яких є отримання прибутку від учасників, які в нього вступили. Простими словами — це фінансова піраміда, інвестиційний фонд, який обманним способом отримує кошти. Такі хайп-проєкти часто організовують компанії для відмивання грошей та злочинної діяльності.

Види хайп-проєктів

Основна класифікація видів хайп-проєктів залежить від доходу:

  • низьковідсоткові (низькоприбуткові);
  • середньопроцентні (середньоприбуткові);
  • високовідсоткові (високоприбуткові).

Хайп-проєкти

Особливості роботи

Механізм роботи хайп-проєкту будується на основах фінансової піраміди: клієнт вкладає кошти, залучаючи інших учасників до піраміди (родичів, друзів, знайомих). Так фонд багатіє, обіцяючи людям наприкінці величезний прибуток.

Тактика роботи

Обережна тактика, комплексний підхід та продумані стратегії призводять компанії до отримання результату, який вони розраховували. Тактичні маневри мають бути гранично переконливими:

  • гарна картинка та гучні заяви;
  • обіцянки у розвитку та перспективі;
  • серйозні наміри;
  • залучення бонусами та акціями.

Подібна програма може залучити непоінформованого споживача, який приймає умови лжекомпанії.

Як заробити на хайп-проєктах?

Досвідчені інвестори мають свої напрацьовані стратегії, якими заробляють на хайп-проєктах. Щоб розпізнати шахраїв та реальний проєкт, знадобиться увага та дотримання таких рекомендацій:

  1. Проаналізуйте якість проєкту: зверніть увагу на дизайн, контент, інтерфейс.
  2. Співпрацюйте тільки з проєктами, що розвиваються, де адміністратор постійно оновлює інформацію.
  3. Інвестуйте невеликі вільні суми у різні проєкти.
  4. Виводьте вчасно прибуток, намагайтеся відчути, коли проєкт вичерпав себе, а адмін перестав нарощувати рекламний блок.

Висновок

Хайп у молодіжному сленгу означає піар для розкрутки людини, тварини, предмету або певної теми. Однак не завжди хайп буває запланованим, часто миттєва слава приходить просто тому, що так склалися обставини.

Написати відповідь:

Ваша електронна адреса не буде опублікована

Site Footer

Sliding Sidebar